[Fanda] webové rozhraní pošty na seznam.cz

Marek Durila MarekDurila na seznam.cz
Úterý Říjen 15 13:26:24 CEST 2013

Dobry,

Taky jsem to zkusil s angl. betou pod win 7 64 bit v anglictine a po hesle a
tabulatoru tlacitko prihlasit, tak sem sipkou nahoru nasel @seznam.cz,
zkousel sem kliknout i takovy ten prikaz ctrl.ins.enter a nic.

Tak se Vam to chova asi jinak no

---------- Původní zpráva ----------

Od: Michal Jungmann <jungmann na braillnet.cz>

Datum: 15. 10. 2013

Předmět: Re: [Fanda] webové rozhraní pošty na seznam.cz

"Dobré odpoledne,

zkusil jsem se schválně s JAWSem z titulní stránky Seznamu do e-mailu

přihlásit a nenarazil jsem na zásadní problém. Po přechodu tabelátorem

z políčka Heslo mi JAWS zahlásil "zavináč seznam cé zet odkaz" a ozval

se zvuk, indikující ukončení formulářového režimu -- po stisku klávesy

Enter jsem se však mohl normálně šipkou dolů pohybovat v seznamu

domén, zvolil jsem @email.cz, Entrem potvrdil, tabelátorem přešel na

tlačítko Přihlásit a po jeho potvrzení jsem byl ve své schránce...

Nicméně pokud by někomu výše uvedený postup nefungoval, stačí pro

přihlašování použít adresu email.cz, kde je původní -- plně přístupný

-- přihlašovací formulář s klasickým rozbalovacím seznamem...

Hezký den.

Michal Jungmann

2013/10/15 Zdeněk Hluší <hlusiz na email.cz>:

> Zdravím,

> na stránkách seznam.cz pokud se chcete přihlásit ke své poště přes webové

> rozharní, tak je tam opět nová grafická úprava.

> Jsou tam dvě editační políčka, na jméno a heslo a je tam ještě políčko s

> rozbalovacím seznamem poštovních schránek, tedy tím co je za znakem
zavináč

> - seznam.cz , email.cz, post.cz atd.

> Do tohoto rozbalovacího seznamu se nedostanete nijak jinak než pomocí
myši.