[Fanda] webové rozhraní pošty na seznam.cz

Úterý Říjen 15 13:23:14 CEST 2013

Dobré odpoledne,

zkusil jsem se schválně s JAWSem z titulní stránky Seznamu do e-mailu
přihlásit a nenarazil jsem na zásadní problém. Po přechodu tabelátorem
z políčka Heslo mi JAWS zahlásil "zavináč seznam cé zet odkaz" a ozval
se zvuk, indikující ukončení formulářového režimu -- po stisku klávesy
Enter jsem se však mohl normálně šipkou dolů pohybovat v seznamu
domén, zvolil jsem @email.cz, Entrem potvrdil, tabelátorem přešel na
tlačítko Přihlásit a po jeho potvrzení jsem byl ve své schránce...

Nicméně pokud by někomu výše uvedený postup nefungoval, stačí pro
přihlašování použít adresu email.cz, kde je původní -- plně přístupný
-- přihlašovací formulář s klasickým rozbalovacím seznamem...

Hezký den.

Michal Jungmann