[Fanda] nahrávání ze zvukové karty

strelec18 strelec18 na seznam.cz
Úterý Říjen 15 12:55:09 CEST 2013

Zdravím fandy. Mám dva dotazy:
1. Mám win 7 ultimate a chci  se zeptat. Jaký by jste mi doporučili
program na nahrávání ze zvukové karty. Jde mi o to, že si chci nahrát
něco z internetu. Nejde mi o nahrávání z z rádia na to je hodně šikovná
aplikace Tapin Radio. Co proto musím udělat abych mohl nahrávat ze
zvukové karty pod win 7. Ptal jsem se kamaráda, ale ten mi moc
neporadil, protože má win xp. Vůbec nemám s nahráváním ze zvukovékarty
zkušenosti.
2. Neznáte nějaký ovladatelný program na mixování hudby, který by byl
dobře ovladatelný z klávesnice pro nevidomého?
Za odpovědi děkuji.
Marek Střelec.