[Fanda] webové rozhraní pošty na seznam.cz

Zdeněk Hluší hlusiz na email.cz
Úterý Říjen 15 12:32:08 CEST 2013

Zdravím,

na stránkách seznam.cz pokud se chcete přihlásit ke své poště přes
webové rozharní, tak je tam opět nová grafická úprava.
Jsou tam dvě editační políčka, na jméno a heslo a je tam ještě políčko s
rozbalovacím seznamem poštovních schránek, tedy tím co je za znakem
zavináč - seznam.cz , email.cz, post.cz atd.
Do tohoto rozbalovacího seznamu se nedostanete nijak jinak než pomocí myši.
Takže z klávesnice je to nedostupné.
V základním nastavení je tam nastaveno seznam.cz, takže jedině ten, kdo
má poštu na seznam.cz, nemá tento problém, všichni ostatní ano.
Měli bychom, kdo tam máme poštu, kontaktovat jejich technickou podporu a
žádat nápravu nebo raději návrat zpět k funkčnímu stavu.
Já jsem to už udělal.
Kontakt na technickou podporu najdete zde:

http://napoveda.seznam.cz/cz/services/

z Brna Vás zdraví

    Zdeněk Hluší

  hlusiz na email.cz