[Fanda] Ako vo Worde 2003 pripnúť text na stranu

Václav Toul cracatit2004 na gmail.com
Pondělí Říjen 14 23:16:32 CEST 2013

No, to je pěkný rébus, Peter, já osobně bych asi šel do tabulky, neb
se dá krásně s hlasákem zvládnout, co je ve kterém sloupci a je to pro
orientaci po otázkách a odpovědích elegantnější, než aby sis
přehazoval ty bloky textu sem a tam.

--
Václav Josef Toul
UČO: 282376