[Fanda] Fwd: Proces na ntb

Ondrej Rosík ondrej.rosik na gmail.com
Pondělí Říjen 14 14:15:01 CEST 2013

Inak taká vec, ja som si u nej pozeral tú tabuľku a všetky procesy
majú vyťaženie na 0. Predbežne to ale vyzerá na akýsi problém s Office
2007. Word sa po zavretí niekedy neukončí a proces winword.exe ostane
bežať a vyťažuje procesor. Keď ho zabijem, notebook sa ukľudní.
preinštaloval som office, tak uvidíme. Vraj sa to deje aj v posledných
verziách Thunderbirdu, takže to odhadujem asi na kolíziu so
Zoomtextom.

Dňa 13.10.2013, Lubos Pintes <lubos.pintes na gmail.com> napísal(a):