[Fanda] kam zmizla polozka premenovat?

gp1 gp1 na nextra.sk
Pondělí Říjen 14 09:58:50 CEST 2013

Ahoj Fandovia!
Dnes som narazil na divný problém- súbor sa nedal premenovať pomocou
kontextového menu.
Jednoducho ked som mal kurzor v Mojich dokumentoch, tak žiadny adresár ani
súbor, po vyvolaní kontextového menu nešiel premenovať.
Po presunutí kurzoru na iný disk sa už táto položka v kontextovom menu
objavila.
Znova som presunul kurzor do mojich dokumentov.
Tentoraz sa súbory nedali premenovať, ale v podadresári áno.
Zavrel som teda adresár, vyvolal kontextové menu, ktoré zrazu položku na
premenovanie obsahovalo.
Posunul som teda kurzor na súbor, vyvolal kontextové menu a čuduj sa svete,
položka na premenovanie tam znova bola na svojom mieste.
Otázka teda znie:
Čo spôsobuje zmenu obsahu kontextového menu???

Operačný systém Windows XP/SP3, antivir AVG 12.

Dakujem.