[Fanda] Hlasitost - Stav baterie v diktafonu eltrinex V 12 PRO

Josef Louda josef.louda na tiscali.cz
Pondělí Říjen 14 09:49:38 CEST 2013

   Ahoj,
  a ona se dá při stoplém přehrávání přidávat hlasitost? To jde jen s
pauze, nebo samozřejmě při přehrávání.  Ve stromové/složkové struktuře
šipka nahoru/dolů, posunuje mezi složkami/podsložkami, a ve složce při
řádkovém řazení to dvakrát pípá, jako upozornění, že to je v otevřené
složce. Vadí to něčemu? Spíš imho trošku rušivě púsobí oznamování počtu
složek v podadresářích při výběru a hláskování názvů souborů. Poptám se
na důvod, ale další asi až po návratu pana Heneše, který se tím nejvíc
zabývá.
Pepa