[Fanda] Jak_nejlépe_dodělat_Tagy_do_MP3

MAREK DURILA marekdurila na seznam.cz
Pondělí Říjen 14 06:15:05 CEST 2013

Dobrý den,
A kdyz proste mam jen mp3 sou pojmenovane jako track xxx, to preci
nemuze fungovat ne? Pry na IOS a OSX funguje nejaka aplikace ktera
podle zdroje pozna co to je z amp3, funguje asi jen u zahranicnich,
tak jestli to tady je stejne nebo aspon interpret a album musi byt
zadano?
S pozdravem,
 MAREK DURILA
 mailto:marekdurila na seznam.cz