[Fanda] Stav baterie v diktafonu eltrinex V 12 PRO firmware

Josef Louda josef.louda na tiscali.cz
Neděle Říjen 13 23:16:09 CEST 2013

   Dobrý večer,
  doufám,ikdyž s jistotou to ví jen bůch a korejský programátor.
Ale ani geniální programátor si nemůže být jistý, že nic nepřehlédl viz
nekonečné aktualizace u maikrosoftích systémů, kde pracují týmy dobře
placených programátorů a tohle je fakt jen dobročinnost pro
československý ZP.
Onopokud by dobře fungovalo požadované přesouvání, Tak stisk jednoho
tlačítka navíc pro zjištění stavu baterie, není zas taková tragédie. To
ale neprošlo, takže není důvod proč to nevrátit zpět.
   Pepa