[Fanda] Stav baterie v diktafonu eltrinex V 12 PRO firmware

Josef Louda josef.louda na tiscali.cz
Neděle Říjen 13 10:15:40 CEST 2013

   Zdravím fandy,
   tak jen pokud ještě někdo neregistroval, než vyjde další verze
firmware, stav baterie čte tak jako dřív (delšípřidržení levé horní),
jen je třeba přepnout na rádio.
Doporučeno ověřit před každým upgrade.

A další verze, doufám ještě v příštím týdnu, bude s více, doufám  jen
pozitivními překvapeními. :-)
   řeji  pohodovou neděli.
    Pepa