[Fanda] facebook a chaty

Zuzana Rojíková rojikovazuzana na gmail.com
Sobota Říjen 12 23:58:05 CEST 2013

Ahoj,
ak som dobre pochopila tvojej otázke, pýtas( sa, c(i más( archivované
správy na serveri, pokial( pís(es( z externej aplikácie? Tak odpoved(
závisí podl(a aplikácie. Ak pís(es( cez Android aplikáciu, tak sa
aplikácia synchronizuje zo serverom a vs(etko sa odosiela a ostáva na
serveri. S IOSom absolútne neviem, aká je situácia a v Mirande som
poc(ula, z(e to tiez( funguje vs(elijako. Na to by ti skôr odpovedali
tí, c(o ju pouz(ívajú.

S pozdravom
Zuzana Rojíková

zuzanarojikova na gmail.com
rojikovazuzana na gmail.com (konferenc(ný e-mail)

Info o systéme a PC
HP Pavilion G6-2209ET, Windows 7, 64 bit