[Fanda] Zvláštní potíže se stránkou ulozto.

gp1 gp1 na nextra.sk
Sobota Říjen 12 17:44:49 CEST 2013

Presne tak!
Platiaci a riadne prihlásený účet pracuje bez reštrikcií a priamo stahuje.
Peter

----- Pôvodná správa -----
Od: "Michal Rada - konference" <braillnetmail na michalrada.cz>
Komu: <fanda na elsa.cvut.cz>
Odoslané: 12. októbra 2013 16:50
Predmet: Re: [Fanda] Zvláštní potíže se stránkou ulozto.

Teda pardon, ale to nikdy nebyla pravda, že s placeným účtem se nusela
captcha opisovat.

To jste používali špatné tlačítko. Jsou a vždy byla dvě tlačítka na stažení,
jedno  s captchou a všemi omezeními a jedno s přímým stahováním pro platící.

S pozdravem
Michal Rada

Tento e-mail byl napsan v PDA