[Fanda] Thunderbird 24 a stlpce

Lubos Pintes lubos.pintes na gmail.com
Sobota Říjen 12 14:08:31 CEST 2013

Ok tu je návod:

1. Premiestnime fokus do zoznamu správ.

2. Stlačíme nvda+numPad8, NVDA by mal oznámiť "stromové zobrazenie", pre
každý jazyk asi troška inak.

3. Stlačíme dva krát nvda+numPad2. Po prvom stlačení sa ozve "zoznam",
po druhom sme už v zozname stĺpcov.

4. Teraz môžeme klávesmi nvda+numPad4 a nvda+numPad6 prezerať, ktoré
stĺpce máme zobrazené. Nakonci tohto zoznamu je tlačidlo "Kliknutím
vyberiete stĺpce", toto môžeme aktivovať klávesom nvda+numPadEnter.
Objaví sa zoznam. Enterom začiarkneme, alebo odčiarkneme stĺpce ktoré
chceme.

5. Celé toto treba opakovať pre každý stĺpec, ak ich chceme meniť viac.

6. Klávesové skratky sa líšia pre rozloženie laptop, ktoré nepoužívam a
nechce sa mi to písať dva krát, sorry. :)