[Fanda] Zvláštní potíže se stránkou ulozto.

Martina Ribárová ribarova na quick.cz
Pátek Říjen 11 17:16:55 CEST 2013

Dobré odpoledne všem, i tobě Vítku,

máš pravdu. Já jeden čas placený ulozto měla tedy účet. Nic se však
nezměnilo. Já podotýkám, že je to asi tak cca 3 roky nazpět. Audiocaptchu ke
stažení jsem musela opisovat stejně. Možná je tomu dneska jinak, ale já jsem
včera psala, že zas tak moc z ulozto já nestahuji, abych si ho musela
platit. Navíc opravdu skutečně na to ani nemám, ale to je můj problém, já
vím. Jinak mohl bys mi, prosím Vítku, napsat soukromně ještě jednou ten
postup, co dělat, aby mi to zase přehrávalo audiocaptchu? Je skutečně divné,
že jeden den to šlo dopoledne normálně a týž den odpoledne už ne a to jsem
ani počítač nevypínala, ani nijak nepřenastavovala.

Děkuji mockrát, hezký začínající víkend přeji, Martina Ribárová.
----- Original Message -----
From: "Vítek" <tapin na wo.cz>
To: <fanda na elsa.cvut.cz>
Sent: Friday, October 11, 2013 5:00 PM
Subject: Re: [Fanda]Zvláštní potíže se stránkou ulozto.

Zdravím,

Ano, to je korunka tuhle, korunka támhle, korunka na navigaci SONSu, korunka
na Uložto, korunka Esetu, třebaže mají lacinější ztp/p abonence za rok,
korunka NVDA, korunka Webvisumu, za chvíli by těch korunek bylo víc než
dost, bohužel nejsme v situaci, abychom si mohli dovolit těch korunek
vydávat přespříliš. Rozhodně nebudu podporovat projekty, které v popisu
práce mají výdělek na kradeném softu, hudbě či filmům typu Megaupload, kdy
borec na Novém Zélandě měl megavilu s názvem dot com, a zisk plynul toliko z
podobného úložiště, akorát že na světovém měřítku. OK, mají servery, mají
disky atd. atd., ale reklamou a prokliky si myslím, že na sebe vydělají víc
než dost, koneckonců v nějakém průzkumu jsem četl, že je to tuším 3x
nejnavštěvovanější server v ČR, asi po České Televizi a Amateri.cz. :D:D

Každopádně můj problém by to sice nevyřešilo, protože skript by mě přes
Uložit cíl jako bestak nepustil, to jednak, a jednak bych si soubor .avi
prostě nestáhl z níže uvedeného důvodu; nejde mě ve Firefoxu nastavit, aby
se u .avi otvíral dialog pro uložení popř. by se uložil do předem definované
složky.

Tapin-radio coordinator