[Fanda] Zvláštní potíže se stránkou ulozto.

Miroslav Lacina miroslav.lacina na centrum.cz
Pátek Říjen 11 15:47:36 CEST 2013

A vůbec nejlepšíje zaregistrovatse a čas od času nejakou korunku poslat.

A užtyhle opičárny nechce.

Míra

-----Původní zpráva-----
From: Vítek
Sent: Friday, October 11, 2013 3:43 PM
To: fanda na elsa.cvut.cz
Subject: Re: [Fanda]Zvláštní potíže se stránkou ulozto.

Ahoj Michale,

Jasně, to jde na statických lincích k souborům, ale na Uložtu po vyluštění a
vepsání captchy do pole to nejde, vyskočí tuším nějaký html odkaz ke
stažení, ten jejich skript tě pustí ke stahování pouze na standardní klik,
bohužel ne uložit cíl jako. Takový opruz by to zas tak až nebyl, kontext
menu, a pár šipek dolů, to by mě vadilo nejméně, kdyby to aspoň šlo.

Vítek

Tapin-radio coordinator