[Fanda] Nova verze Cteni nazvu souboru a slozek v diktafonu eltrinex V 12 PRO firmware

Josef Louda josef.louda na tiscali.cz
Pátek Říjen 11 12:06:11 CEST 2013

   Ano, dík za správný postřeh, na to jsem již upozornil, to vzniklo
nepovedenou verzí s kopírováním/přetahováním souborů ve složkách, kde
tuhle funkci využili jinak, takže to vrátí zpět,je to důležité i pro
ověření stavu baterie před upgrade firmware. :-)  Pepa