[Fanda] Zvláštní potíže se stránkou ulozto.

Martina Ribárová ribarova na quick.cz
Čtvrtek Říjen 10 22:01:49 CEST 2013

Dobrý večer milí fandové přeji,

stal se mi následující problém. Mám Mozillu firefox, nevím bohužel, jakou verzi, ale předpokládám, že tu nejnovější. Kamarád mi v nedávné době, přesněji 1. října dával do počítače nový disk a tedy i znovu Windows. Do té doby jsem tak nějak z ulozto přes Mozillu stahovala tím způsobem, že mi audiocaptchu přehrál jakýsi přehrávač zřejmě z internetu. Já vždy pak dala zkratku CTRL+W, čímž jsem se dostala zpět na opsání kódu. Jenomže po přeinstalaci Windows na nový disk mi do včerejšího dne přehrával audiocaptchu krásně Winamp, tudíž jsem si mohla libovolně kód přehrát před opsáním. Jenomže ouha! Co se najednou nestalo. Podotýkám, že včera dopoledne to ještě normálně šlo, aniž bych restartovala počítač, nebo snad i nějak přenastavovala Mozillu. Nic takového jsem nedělala. Odpoledne jsem si chtěla opět něco stáhnout z ulozto, jenomže při kliknutí přehrát kód se nic nestalo. Jen zakřupal disk, čímž mi dal najevo, že něco asi dělá. Jenomže se neotevřel ani Winamp, ani jiný přehrávač, jen mi NVDA řekl navštíveno. Zkusila jsem dát i jiný kód, též nic. Po restartu počítače, tedy i dneska se situace opakuje. Prostě najedu na ulozto na stáhnout soubor, pak přehrát kód. Chvilku disk křupe jako že pracuje a něco dělá. Pak to řekne navštíveno a to je akorát tak všechno. Ptáte se, proč nepoužívám Webvisum? Inu, situace je taková, že ho ještě ve stolním počítači nemám. Abych pravdu řekla, krom ulozto se zatím moc s opisováním kódů nesetkávám a na ulozto mi vždy fungovala audiocaptcha. Tak se ptám. Dělá tohle, co jsem výše popsala, ještě někomu jinému? Je to snad problém serveru nebo stránky ulozto? Nebo je nějaký problém u mě? Pak se ptám jaký? Nevíte někdo, proč včera dopoledne to ještě šlo a odpoledne už ne? Proč mi to nechce přehrávat audiocaptchu? Já totiž mám sice kamaráda, který mi ochotně stáhne, oč ho požádám, ale sice s tím mám občas problémy, myslím s audiocaptchou, že mi to řekne, že jsem špatně opsala kód, i když jsem ho opsala dobře a to nejsem sama, komu to dělá, ale že mi to bude dělat tohle? Chtěla bych tomu díky Vám přijít na kloub.

Děkuji mockrát za případné rady, reakce a odpovědi, Martina Ribárová.