[Fanda] záhadná ikonka na systémové liště mého stolního počítače.

Libor Faltus libor.faltus na email.cz
Čtvrtek Říjen 10 13:46:16 CEST 2013

Zdravím ještě jednou, nemůže to dělat disk google? Pravda je, že jsem
ukončoval disk google, a pak ho znova spustil, a ikonka zmizela.

Při ukončování disku google vždy přestane mluvit winmonitor, tak je nutno
zapnout Nvda, a počkat, až se znova spustí.

Libor.

-------- Původní zpráva --------

Od: Libor Faltus <libor.faltus na email.cz>

Datum: 10.10.2013

Předmět: [Fanda] záhadná ikonka na systémové liště mého stolního počítače.

 Zdravím Fandové. Dneska jsem na liště na stoláku našel ikonku, která se
 jmenuje vypínání. Není možné jí odkliknout, prostě tam je, a nevím co to má
 znamenat. Na notebooku to není. Je to po té, co jsem nainstaloval dneska
 aktualizace. Má to taky někdo z vás? Co to prosím může být? Předem moc
 děkuji za odpovědi, Libor.