[Fanda] Money

Václav Toul cracatit2004 na gmail.com
Pondělí Říjen 7 23:12:10 CEST 2013

Vojto, u Pohody vůbec nezáleží na tom, jestli škola licenci má, nebo
nemá, můžeš si sám nainstalovat demo s registrací na mail, který by na
základní účetní operace mělo stačit. Jinak asi moc neporadím, s jiným
programem nemám moc zkušeností, bohužel to vypadá, že moc nevidomých
uživatelů není. Na můj obdobný dotaz tady ve Fandovi před rokem a půl
neodpověděl téměř nikdo, takže se obávám, že si budeš muset nějak
poradit sám, případně zkusit poprosit někoho, jestli by ti to s
WinMonitorem nedoozvučil. Případně se můžeš obrátit přímo na
programátory od ACE Designu, oni tam mají i jednoho člověka, co vyvíjí
přímo účetní software, tak by ti s tím mohl pomoct, jen se obávám, že
to nebude úplně zdarma.

--
Václav Josef Toul
UČO: 282376