[Fanda] Hrají Vám videa na YouTube?

Jan Danko honzadanko na volny.cz
Pondělí Říjen 7 17:14:02 CEST 2013

Zdravím,
videa nehrají ani v Google Chrome. Windows 7 pro 32 bitová edice a Jaws 13.

Zato na Mobilním telefonu s operačním systémem Android Youtube videa
přehrajete.

S pozdravem

Jan Danko

E-mail: jan.dank na seznam.cz
Mobil: 605 742 899
Skype: honza-jarov

-----Původní zpráva-----
Od: fanda-bounces na lists.elsa.cvut.cz
[mailto:fanda-bounces na lists.elsa.cvut.cz] za uživatele Měchura Milan
Odesláno: 6. října 2013 21:27
Komu: fanda na elsa.cvut.cz
Předmět: Re: [Fanda] Hrají Vám videa na YouTube?

videa hrajú - WinXP, IE8 a jaws11

odblokovanie tlačítka "Zrušiť stlmenie":
Virtuálnym PC kurzorom nájsť tlačítko, pritiahnuť k nemu Jaws kurzor a z
klávesnice emulovať stlačenie ľavého tlačítka myši alebo
požiadať vidiacu osobu, aby na tlačítko klikla priamo myšou.

Milan Měchura