[Fanda] Hrají Vám videa na YouTube?

Tomáš Vrtek vrtek.tom na seznam.cz
Neděle Říjen 6 15:08:52 CEST 2013

Dne 6.10.2013 14:56, Martin Beran napsal(a):
> Milí Fandové,
> hrají Vám videa na YouTube? Já dnes zničehonic zjistil, že nespustím
> ani jedno, tedy alespoň zvuk nejde.
> Ke zkoušce mě inspiroval jeden příspěvek v konferenci uživatelů Jawsu,
> ale já zjistil, že mi videa nejedou ani s posledním NVDA a Firefoxem,
> takže bude problém zjevně někde jinde.
> Martin.

     Zdravím,

Je to zapříčiněno tím, že je z nějakého důvodu ve firefoxím přehrávači
stlumená hlasitost, stačí najet na okno přehrávače, rozkliknout
mezerníkem a najít si grafický posuvník, kde po stisku nvda + mezerník
šipkou nahoru stačí zvýšit hlasitost na maximální možnou úroveň a mělo
by to jet.
S pozdravem
Tomáš Vrtek