[Fanda] potíže s Youtube ve Firefoxu 24.0

Václav Toul cracatit2004 na gmail.com
Neděle Říjen 6 14:27:14 CEST 2013

Zdravím, tak jsem se díval do toho Směšovače při puštěném
www.youtube.com a nezabralo to, ačkoli se tam hlasitost pro
Flashplayer objevila a byla na stejné hladině jako ostatní posuvníky,
zhlasitění samotného Youtube pomocí posuvníku v přehrávačí na webu na
100% nezabralo vůbec, překvapivě to stišit a zrušit stišení v
přehrávači na klasickém Youtubu se mi objevilo pouze při zakázaném
doplňku Shockwave 11.8.800 a potom už ne, překvapivě ten
tube.majestyc.net za bral hned bez nastavování, ačkoli velký Youtube
nehrál, resp. player jel, ale jako kdyby měl vypnutý zvuk. Tak asi
takhle. Jinak mi Firefox pořád padá se zapnutým doplňkem Shockwave
11.8.800, musím po kratší nebo delší době restartovat prohlížeč,
Youtube se třeba přehrává, ale s hlasákem pak nejde po nějaké době
prostě manipulovat s jakýmkoli obsahem, někdy se sekne i systém, takže
doplněk radši zakazuju, když to jde a nepotřebuju ho zrovna, což je
mimochodem taky dost otrava. Díky moc všem za rady.

--
Václav Josef Toul
UČO: 282376