[Fanda] potíže s Youtube ve Firefoxu 24.0

Vítek tapin na wo.cz
Neděle Říjen 6 12:57:31 CEST 2013

Zdravím,

Ano, děkuju, to mě částečně pomohlo, na grafice Najít posuvník, či tak se to jmenovalo stačilo nvda+mezerník, a tam šipkou nahoru vytunit hlasitost co nejvíce. Takže u svého stroje mám sice vyhráno, ale u stroje druhého se naprosto vůbec nemůžu dostat na ten jejich přehrávač. Mimochodem na něj jsem se dostal vždycky tak nějak prapodivně vypnutím a zapnutím bezpečnostního režimu dole nad Nápovědou, a pak mě to tam vždycky vyskočilo, ale na druhém stroji tohle prostě nejde. Nevíte někdo spolehlivou cestu, kterak se na ten přehrávač dostat?

Vítek

Tapin-radio coordinator
  Od: Peter Halada
  Komu: fanda na elsa.cvut.cz
  Odesláno: 6. října 2013 11:50
  Předmět: Re: [Fanda]potíže s Youtube ve Firefoxu 24.0

  Zdravím Vítku, no mne to tiež nehralo, teraz neviem, či je to náhoda, alebo nehoda, ale keď som sa pohyboval po tých tlačidlách buď pauza, alebo zrušiť stlmenie, tak som stlačil NVDA+medzerník  a spustilo sa prehrávanie. Nemôžem to overiť, lebouž to funguje normálne.
  Inak na http://tube.majestyc.net/ sa dajú videá normálne prehrávať aj naďalej.

  Peter