[Fanda] potíže s Youtube ve Firefoxu 24.0

Václav Toul cracatit2004 na gmail.com
Neděle Říjen 6 10:15:34 CEST 2013

Co je Sndvol? Tohle neznám, v sedmičkách mám prostě Směšovač
hlasitosti se to jmenuje a na Systray to ukazuje hlasitost
reproduktorů, to odklepnu a rozbalí se možnost toho směšovače, znovu
odklepnu a vidím posuvníky jako hlasitost pro Jaws, hlasitost
reproduktorů, hlasitost Firefoxu, hlasitost Thunderbirdu a prostě
momentálně spuštěných aplikací, ale tady ta hlasitost Firefoxu je
shodná s hlasitostí systémových zvuků i reproduktorů, všechno plus
minus ve stejné hladině. A ten přehrávač na stránce Youtube prostě
nerozkliknu, tváří se to jako rám grafiky, ale uvnitř jako kdyby
nebyly žádná tlačítka, dřív tam bylo to, co popisuje Tapin, tj.
tlačítko stlumit/zrušit stlumení, to tam bylo, ale teď se k tomu
přehrávacímu oknu neumím za boha dostat.

--
Václav Josef Toul
UČO: 282376