[Fanda] Cteni nazvu souboru a slozek v diktafonu eltrinex V 12PRO - firmware je tedy OK?

Josef Louda josef.louda na tiscali.cz
Sobota Říjen 5 22:42:20 CEST 2013

   Ano zůstalo vše co se jeví jako dobré. Záleží v jakém stavu je
diktafon, může to také ve složce/podsložkách Hudby a audio říci pořadové
číslo název a příponu souboru. Další stisk už řekne čas a další datum.
Připřehrávání je to také začátek a konec opakujícího se úseku, atd viz
manuál, ikdyž betaverze posílají bez manuálu a je to pak na nás zjistit
si co to všechno nově umí a zda to vyhovuje. :-) :-)
Změna spouštění nahrávání a pauza/stop, to je dilema co je lepší. Vše má
své plusy a mínusy. posuvník je výhodný v tom, že je jasné v jaké je
poloze a tedy třeba, že to nahrává a posun zpět je pauza, nebo stop?A
zase časté pauzování přináší tím posuvem do nahrávky hluk, pak už je
lepší zvolit automatické spouštění zvukem, kdy se automaticky při
vhodném nastavení eliminují pauzy v hovoru. Nebo externí mikrofon a pro
přehrávání nožní pedál. Nebo jen posun zapne nahrávání, posun zpět
ukončí nahrávání, pak je to pokaždé samostatný soubor. A na pauzu využít
tlačítko REC? Tak to je, jen se neví jestli to zrovna nahrává, nebo ne,
když se na to člověk nesoustředí a nevidí na displej.
   K tomu se nikdo, respektive nějaký větší vzorek uživatelů nevyjádřil,
tak se to neřeší. Osobně bych využil posuvník hold a zrušil zamykání
klávesnice,protože tento posuvník jsem nikdy nepoužil, neboť se náhodně
tlačítka nestiskávají, tak jako třeba u Olympusu. A při použití
ochranného krytu se nechtěné spuštění rovná skoro nule. Nebo máte někdo
jinou zkušenost?
   Takže děkuji za připomínky, je to fakt na nás, jen se jasně
rozhodnout, v Koreji se nezabývají jen tímto speciálně jen pro
čechoslováky vyvíjeným firmware. :-)
   Pepa