[Fanda] potíže s Youtube ve Firefoxu 24.0

Václav Toul cracatit2004 na gmail.com
Sobota Říjen 5 22:00:43 CEST 2013

To nezapamatování hlasitosti mě právě na celé situaci rozčiluje
nejvíc, nejde tak Youtube účinně a jednoduše používat. Jinak díky za
radu, ale v Jawsu to je určitě ještě nějak jinak, každopádně díky za
tip.

--
Václav Josef Toul
UČO: 282376