[Fanda] smazani document and settings slozky?

Miloš Šmíd smid.milos na gmail.com
Sobota Říjen 5 17:14:31 CEST 2013

Ahoj, Marku,
jestli to není chyba po nějakých aktualizacích. Dneska při prvním spuštění
domácího počítače se taky při příhlašování do systému objevila hláška, že
je poškozen můj profil ve Windows. Naštěstí po restartu se vše dalo do
pořádku, ale je to docela divná shoda náhod. Miloš