[Fanda] potíže s Youtube ve Firefoxu 24.0

Adelcia slowaczka.adelcia na gmail.com
Sobota Říjen 5 15:33:50 CEST 2013

ahoj,

mne to z nvda funguje tak, ze si v tom okienku kde je prehravac zapnem
rezim fokusu a ked idem sibkou hore, tak sa mi hudba zhlasni. neviem
preco si to ale firefox nechce zapametat musim to pokazdom opakovat.

adela.