[Fanda] potíže s Youtube ve Firefoxu 24.0

Václav Toul cracatit2004 na gmail.com
Sobota Říjen 5 14:24:19 CEST 2013

Zdravím všechny, mám tu takový problém, používám občas Youtube, dnes
jsem aktualizoval Mozillu Firefox z verze 21.0 na verzi 24.0. A po
aktualizaci se mi nechce ozvat nic z Youtubu, stránka není nikde
zakázaná v doplňcích, je pravda, že jsem ještě nezkoušel pustit
prohlížeč bez všech doplňků. Dopoledne jsem si pustil jednu skladbu, u
které se mi ukázaly tlačítka přehrávače na stránce a zjistil jsem, že
mám prostě  stišený poslech, skladbu jsem zesílil, ale po aktualizaci
se mi nepodařilo nikde najít tlačítka přehrávače na stránce, abych si
mohl skladby stišit nebo zhlasitit.
Nevíte někdo, jak vyvolat přehrávač a zvuk zesílit? Jde to nějakou
zkratkou nebo nějakým odkazem?
Mám tu Win 7 64bit, Jaws 13 a Firefox 24.0. Díky předem za radu. Vašek Toul

--
Václav Josef Toul
UČO: 282376