[Fanda] smazani document and settings slozky?

Jarek Krcmar kjarek1 na seznam.cz
Sobota Říjen 5 08:31:45 CEST 2013

Dobré ráno,
mně se jednou stalo totéž.
Když jsem spustil NVDA, zjistil jsem, že jsem měl počítač přepnutý na
jiný účet.
V počítači mám jakési tři účty, přičemž výchozí je Uživatel. Pak je
Default, pak je ještě jeden.
Musel jsem jít do ovládacích panelů/účty a tam si nastavit účet Uživatel.
Po nastavení už bylo vše OK.

Jarek
PS: možná to budete mít podobné.