[Fanda] Cteni nazvu souboru a slozek v diktafonu eltrinex V 12 PRO - firmware je tedy OK?

Peter Halada pietro4044 na gmail.com
Sobota Říjen 5 08:29:46 CEST 2013

Zdravím, ja reagujem trošku neskôr, lebo predchádzajúci mail som si
prečítal až v histórii tohto mailu. Chcel by som sa opýtať, nedalo by sa
nahradiť to hláskovanie normálnym prečítaním zložky? Priznám sa, že
rozumieť tomu hláskovaniu som začal možno až na tretí raz, ale určite
zvyknúť sa na to dá a je to dobrá funkcia.

Peter