[Fanda] Cteni nazvu souboru a slozek v diktafonu eltrinex V 12 PRO - firmware je tedy OK?

Josef Louda josef.louda na tiscali.cz
Sobota Říjen 5 07:55:10 CEST 2013

   Zdravím fandy diktafonů,
   neregistrovaljsem k problematice čtení,přesněji hláskování názvů
složek a souborů žádnou připomínku. Je to tedy takto vyhovující?
Pokud nebudou námitky, tak to tak nejspíš zůstane definitivně pro
finální verzi. Ta by měla být ještě doplněna možností indexace pro
zvukové knihy.
Já ještě uvažuji,zda by nebylo lepší podobně jako v rockboxu: á bé cé dé
é ef gé há chá í jé ká el em en ó pé qé er es té ú vé wé yx ýy zet
  protože současné a b c d e f g h ch i j k l m n o p q r s t u v w x y
z, je přece jen hůře srozumitelné.
S diakritikou se pro jednoduchost nepočítá. Nelze samozřejmě také
počítat s komfortem odečítačů vybavených slovníky.
lépe jsou srozumitelné SAMOHLÁSKY: dlouhé á,é,í,ó,ú,ů
   krátké a,e,i,o,u,y jsou již někdy problematické
Nedají se rozlišit  souhlásky tvrdé h,ch,k,r,d,t,n
   měkké ž,š,č,ř,c,j,ď,ť,ň
   obojetné b,f,l,m,p,s,v,z
Vypuštěny byli všechny cizojazyčné mutace textového zobrazení,zůstala
pouze čeština, slovenština a angličtina. Tím se uvolnil prostor pro
čtení/hláskování názvů.
Nejsem odborník na češtinu, pro Korejce je to "španělská vesnice" a pan
Heneš už na tyhle naše vychytávky nemá  čas.
   díkpokud se ještě někdo znalejší vyjádří
 > www.pronevidome.cz/stahuj/eltrinexfirm/v12pro_firmware_hlaskovani.zip
Pepa