[Fanda] smazani document and settings slozky?

MAREK DURILA marekdurila na seznam.cz
Sobota Říjen 5 06:07:49 CEST 2013

Ahojte,
Mam takovou divnou vec a nevim cim to je,
XPSP3, normalne mi to ukaze jmeno meho uzivatele, chce to heslo to je
spravne. Ale po prihlaseni nenabehne JF nic.
Tak sem se s NVDA koukal a zjistil sem, ze vsechny ikony z plochy sou pryc,
v konfiguracnich souborech s jawsem v mem profilu je jen default.jcf, v
programech jen po spusteni, oblibene zmizely atd.
Vubec mi hlava nebere co a proc se stalo, nemuzu se ani dostat do event
wieveeru, abych se podival na posledni akci.
Nez to zformatuju jen nemate nekdo nejake vysvetleni? Naposled co vim,
pripojil sem ext. disk, dcera se koukala na youtube co sem nasel, pak JF z
nicehonic prestal mluvit, tak reboot.
Taky se miuvolnilo nevim proc cca giga na pevnem disku, ale nikde jako lost/
found ci found atd neni ani na dalsi disk se to nepresunulo.
Je to proste smazane tak sem to obnovil, ale co se k sakru mohlo stat?
M D