[Fanda] Editace hesel na Wikipedii

Miloš Šmíd smid.milos na gmail.com
Pátek Říjen 4 10:37:15 CEST 2013

Ahoj, Martine,
Wikipedii občas edituji, zvláště pro kamaráda, studenta historie, takže s
tím nějaké zkušenosti mám - krom toho jsem založil i některá hesla, ale
těch je málo, např. Muzeum čokolády nebo heslo o mém bydlišti v Kyjích a
některá další. Napiš, třeba i soukromě, oč Ti jde, buď to to opravím a nebo
Tě zkusím nějak navést, ale raději piš na milosmid na volny.cz. Hodně věcí se
dá okoukat. Je to takový zjedndušený html kód, ale některé věci dají dost
práce dohledat, jak se vlastně dělají. Nepoužívám k tomu screen reader, ale
softwarovou lupu ZoomText. Miloš