[Fanda] hlasy speechtech z plzně zkušenosti použití odezva a cena pro zrakáče má to cenu?

Pátek Říjen 4 06:59:48 CEST 2013

Ahoj všem, řízení v Plzni a dá se říct, že teď je to použitelné. Má to sice své mužky, ale pro práci i pro čtení už to vesměs jede.

Jen opravím, to co je tady uvedeno jako instalátor je plnohodnotný TTS software, kterým lze editovat a číst texty a převádět je do zvukových souborů a nastavovat hlasy, v systému jsou pak nové SAPI hlasy, které fungují klasicky.

Kontakty posílám níže, protože rohodně nejsou tajli by se hodit i dalším:

Hlavou laboratoře a to nejen pro hlasy je Luděk Muller,

Technické věci rád zodpoví Zdeněk Loose, zdenek.loose na speechtech.cz

Pokud chcete ryze obchodní kontakt, pak Jiří Zahradil, jiri.zahradil na speechtech.cz

S pozdravem
Michal Rada

Tento e-mail byl napsan vPDA