[Fanda] hlasy speechtech z plzně zkušenosti použití odezva a cena pro zrakáče má to cenu?

Antonín Kubáč kubac1311 na volny.cz
Čtvrtek Říjen 3 22:47:39 CEST 2013

Dobrý večer v této konferenci!!!

   Měl jsem možnost  testovat   koncem loňského roku nejnovější beta verze
SAPI 5 hlasů od firmy SPEECHTECH. Dle mého názoru hlasy jsou na velmi dobré
úrovni a  mají i velmi solidní odezvu klávesnice  a dá se s nimi pracovat i
v systému.
Mají hlasy mužské i ženské a v několika úrovních kvality.  Jaká je cena
nejnovějších verzí nevím.  Ale předpokládám, že není vysoká.
   Hlasy si můžete vyzkoušet na této   adrese:
http://www.speechtech.cz/en/products/demo.html

   Pro implementaci hlasů SPEETECH   do systému  je nutné nejdříve
nainstalovat  jejich instalátor, který ověřuje licenci k používání hlasů a
zároveň nabízí novéverze nebo updaty k hlasům.  Myslím si, že to mají dobře
zpracované, jen to trochu déle trvalo než se  hlas po startu systému
spustil.       S využitím hlasů SPEETECH bych byl asi spokojen, jen  někdy
jsem měl problém se srozumitelností některých  slov. Mají opravdu pěknou
syntézu řeči, ale  u některých slov ta výslovnost jakoby byla  zkreslená,
nezřetelná.  Taky teď nevím, jestli se tam dají  nastavit   vlastní slovníky
výslovnosti pro nějaká slova.

   Kdyby Jste  někdo potřeboval bližší kontakt  na vedoucího pracovníka,
který má SAPI 5 hlasy na starosti, tak jej můžu přeposlat.

Mějte se hezky.

S pozdravem Antonín Kubáč.