[Fanda] Editace hesel na Wikipedii

Martin Beran jazzeman na seznam.cz
Čtvrtek Říjen 3 22:23:12 CEST 2013

Milí Fandové,
zkoušel někdo z Vás editovat hesla resp. články na Wikipedii?
Narazil jsem u jednoho hesla na zcela mylnou informaci faktografického
charakteru a rád bych ji opravil, ale nikdy jsem se o úpravy Wikipedie
blíže nezajímal.
Teď tu zběžně luštím nápovědu a čtu tam cosi v tom smyslu, že se při
editaci stránky zobrazuje i náhled toho, jak bude posléze text vypadat.
Pracuje se tam tedy nějak i se zdrojovým kódem?
Jde mi o to, zda máme i my jako nevidomí nějakou slušnou šanci provádět
úpravy třeba normálně v browseru nebo tak.
Děkuje Martin.