[Fanda] použití kmediaplayeru a poslech titulků jeho prostřednictvím z dvd a filmů

Zdeněk Drahoňovský drahonovskyz na volny.cz
Čtvrtek Říjen 3 14:32:46 CEST 2013

Zdravím.
To by mohlo snad takto zatím stačit.
Mám ae problém, že se mě přehrávač nějak divně nastavil nebo co, protože
když dám kontextové menu shift f 10 jinak nemůžu, protože notes nemá
klávesu kontextového menu žádná nabídka tam vidět není.
Lze něco zkontrolovat nastavit atd?
Případně jsou nějaké klávesové zkratky nebo nějaká stránka kde bych se
případně dočetl něco bližšího a nemusel tu házet různé otázky?
Děkuji.

Zdenek