[Fanda] speed test upc

Čtvrtek Říjen 3 12:34:58 CEST 2013

Dobré odpoledne,

na adresu http://speedtest.upc.sk se patrně nelze mimo síť slovenského
UPC připojit (u mne prohlížeč hlásí, že stránka nexistuje), nicméně
když jsem zkusil test rychlosti na stránce http://speedtest.upc.cz,
zde s JAWSem nebyl zásadní problém. Měřič je napsaný ve flashi a
obsahuje dvě nepojmenovaná tlačítka -- po stisku druhého z nich (u mne
se hlásilo jako "nepojmenované 45") proběhne měření a po chvíli se
jeho výsledky objeví pod flashem i v textové podobě a lze je JAWSem
bez problémů přečíst.

Hezký den.

Michal Jungmann