[Fanda] pomoc AD

Csaba Garai csaba.garai na gmail.com
Čtvrtek Říjen 3 12:16:07 CEST 2013

Ahoj Peter,
díky.
Pozriem nato, aj keď momentálne kupovať nič neplánujem.
Plazmyod Panasonicu sú pravdepodobne najlepšie, Ale plazmy sú obecne
trochu náročnejšie na spotrebu energie a vynikajú hlavne kvalitou
obrazu, čo ma až tak netrápi.
Preto by ma skôr zaujímali LED tv s hlasovým sprievodcom v menu.
O takých ti nehovorili?
Aj si už počul, ako to funguje? Niečo ako v hovoriacom diktafone? Cs.

--

s pozdravem, Cs.