[Fanda] drupal

Martin Baláž likvid1983xy na seznam.cz
Čtvrtek Říjen 3 10:53:14 CEST 2013

Dobrý den,

co potřebujete vědět?
instalace drupalu na webserver probíhá prakticky stejně jako např.
wordpress, tj. upload veškerých dat na ftp server, instalace přes webové
prostředí, ovšem tím to končí.
U drupalu je třeba ze začátku dost věcí nastavit - není to složité...
jde o klikání v administraci, aktivace různých modulů co chceme/nechceme
používat atp...

více se dočtete na:

  http://www.drupal.cz, kde je i dost návodů v češtině popř.
http://www.drupal.org

co se přístupnosti týče je na tom drupal velmi dobře - v poslední době
lépe než Wordpress...

M.B.