[Fanda] pomoc AD

Josef Hlavinka hlavinka na braillnet.cz
Čtvrtek Říjen 3 01:32:32 CEST 2013

Přátelé, děkuji vám všem, kteří jste se mi jakkoli ozvali k tomuto tématu a
snažili jste se mi pomoct. Zvlášť panu Škrábovi, za opis toho obsažného
článku.
Abych to ještě upřesnil. Snad nejhůř jsem si jako když mluvím s Hotentoty
připadal u kabelové společnosti Riomedia, když jsem se obrátil na její
technickou podporu s dotazem, jestli Riomedia podporuje distribuci signálu
pro "AD" nebo ne. Už čtvrtý týden si můj dotaz předávají od normálních
techniků k jakémusi seniortechnikovi a prostě, žádný z personálu z tzv.
technické podpory zpaměti nezná vlastnosti své sítě natolik dobře, aby mi
byl schopen jednoduše odpovědět, ano - ne.
No prostě, máme my to odborníky nejen v prodejnách ale i u kabelů... A jsou
to většinou mladí chlapi! Ti práci sice dostali, ale vůbec se jí nevěnují
tak, jak by měli.
Ještě jednou vám děkuji za vstřícnost.
Pepa H.

Josef Hlavinka