[Fanda] miranda

Středa Říjen 2 20:26:35 CEST 2013

Otázka: Čím se přihklhlašujete li? Já nikoliv mailem ale facebook namem,
jestli vono to zase nefachá jen přes facebookname / password a nikoliv přes
email / password

-----Original Message-----
From: fanda-bounces na lists.elsa.cvut.cz
[mailto:fanda-bounces na lists.elsa.cvut.cz] On Behalf Of Jarek Polák
Sent: Wednesday, October 02, 2013 6:23 PM
To: fanda na elsa.cvut.cz
Subject: [Fanda] miranda

Zdravím, na konferenci, mám problém s mirandou když se připojím, tak se
mi facebook nepřipojí díval sem se i na lištu, a mám tam stav, online.
Díval sem se i na mobylní stránku, a vúbec není vydět chat ale přitom
tam mám, přátelé je nějaká možnost, jak to vyřešit? moc děkuji Jarek.