[Fanda] miranda

Středa Říjen 2 20:23:45 CEST 2013

Mě od dnes - mimochodem ze zcela nepochoppitelných důvodů - zase jede
klasický facebook profil. Dnes se ani nevzteká pŕi loginu, ani neblbne s
jménama versus číslama a dokonce s ním dneska fakt úspěšně chatuju, tak
nevim.

-----Original Message-----
From: fanda-bounces na lists.elsa.cvut.cz
[mailto:fanda-bounces na lists.elsa.cvut.cz] On Behalf Of Vítek
Sent: Wednesday, October 02, 2013 7:28 PM
To: fanda na elsa.cvut.cz
Subject: Re: [Fanda] miranda

Zdravím,

Toto se tu řešilo před několika týdny, nicméně i na vzdory tomu se mě to
rovněž nepodařilo vyřešit přes chat v rámci protokolu Jabber. Zaškrtl jsem i
SSL šifru, mám tu port 5222, ale po dobu delší než měsíc mě to nefunguje, a
nelze s tím nic dělat.

Také uvítám jakékoli rady vedoucí k vyřešení.

Hezký den
Vítek

Tapin-radio coordinator