[Fanda] pomoc AD

Csaba Garai csaba.garai na gmail.com
Středa Říjen 2 11:05:07 CEST 2013

Zdravím, my máme doma televizor Philips asi 4 roky starý a funkci
audiokomentář tam má.
Dříve, tak 4 - 5 let zpět měly tuto funkci jen televizory vyšších řad
napříč značkami.
Dnes bych čekal, že AD, jak je označuje hlavně Samsung, budou v
televizorech střední třídy, nepředpokládám, že bude implementována ve
všech modelech všech značek.
Pokud v návodech funkce pod zkratkou AD nefiguruje, je třeba hledat
Audio Description, Audio komentář, Hlasový komentář, nebo něco
podobného. Je docela pravděpodobné, že různé značky tuto funkci budou
mít pojmenovanou různě.
Ve Philipsu to mám v menu jako funkce pro zrakově postižené, nebo tak
něco. Nemám teď možnost to přesně překontrolovat.
Před časem sem psal Radek, že na jeho Samsungu je přímo na ovladači pod
zkratkou AD vyhrazená klávesa.
s pozdravem, Cs.

--

s pozdravem, Cs.