[Fanda] pomoc AD

Michal Raclavský raclavskym na gmail.com
Středa Říjen 2 09:17:09 CEST 2013

Ahoj Pepo a ostatní,
bohužel asi nepomůžu, jen malou poznámku, a to, že já mám televizor
asi jen 5 let a tato možnost tam taky není. Je to televizor od
Samsungu, ale když se mi kamarád díval po internetu, tak v jednom
obchodě i našel přístroj, který měl v popisu právě funkci audio
popisu. Bohužel si teď vůbec nejsem schopen vybavit značku. Asi
nezbývá než pátrat nebo přímo googlu zadat televizor s audio popisem a
něco by měl najít.
S přáním mnoha úspěchů při hledání
Michal
P.S. Nový přístroj jsem si taky zatím nekupoval, protože ten stávající
ještě slouží a dobře.