[Fanda] pomoc AD

Josef Louda josef.louda na tiscali.cz
Středa Říjen 2 06:36:12 CEST 2013

   Dobré ráno,
  jen připomenu,že zatím nejlevnější variantou jsou monitory k počítači
například Monitor Samsung, model T22A350 (s TV. A novější tento má na DO
tlačítko AD a audio description funguje dobře. Ceny monitorů jsou pod 5
tisíc, u klasických TV je to víc, ale zas je možnost velké obrazovky pro
slabozraké.
   Pepa