[Fanda] V thunderbirde nemám indikátor priebehu

Václav Toul cracatit2004 na gmail.com
Úterý Říjen 1 14:13:26 CEST 2013

Zdravím, tak se mi Thunder Bird taky aktualizoval na 24.0.x a musím
říct, že sloupce se mi v doručené poště vůbec nepřehodily, ani jiné
změny nastavení jsem si nikde nevšiml, jen se mi prostě nabídla
aktualizace. A co mě nejvíc potěšilo, že už mi nepadá při čtení RSS
prohlížeč, což se dřív stávalo při prohlížení jednotlivých zpráv třeba
na hokej.idnes.cz nebo mobil.idnes.cz, kde se prostě při načtení
zasekl prohlížeč a musel jsem jít do Správce úloh celý proces zabít a
začít znova.

--
Václav Josef Toul
UČO: 282376