[Fanda] Dotaz na Gmail

Jiří Machota machotaj na volny.cz
Sobota Červen 29 23:54:35 CEST 2013

    Moc díky za rychlou odpověď, zítra nastavím...
                    J. M.
----- Original Message -----
From: "Měchura Milan" <mechura.milan na gmail.com>
To: <fanda na elsa.cvut.cz>
Sent: Saturday, June 29, 2013 11:49 PM
Subject: Re: [Fanda] Dotaz na Gmail

Zdravím,

svého času někdo z fandú popsal následující postup:

Pop3 server: pop.gmail.com
smtp server: smtp.gmail.com
zaškrtnout: server požaduje ověření, kliknout na tlačítko "nastavení" zde
přepnout na "přihlašovat se jako" a jméno + heslo totéž jako v 1. okně
nastavení v záložce "servery" tedy jméno v podobě kompletní e-mailové adresy
a heslo totéž. Po potvrzení "ok" ještě v kartě "upřesnění" port pro odchozí
smtp server ponecháme 25, ale pro pop3 server příchozí pošty ze 110 změnímme
na 995. Jako poslední v této kartě zaškrtneme u obou dvou smtp a pop3
serverů "tento server požaduje zabezpečené připojenní ssl".

Mně to zabralo.

Milan Měchura